Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu.

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu mailowego: info@wildwoodstories.pl lub poprzez formularz.

Odpowiadamy na wszystkie e-maile w ciągu 24 godzin.

nr konta: WILD WOOD Sebastian Przybysz 44102011270000190203135654

FAQ

Często zadawane pytania

Czy można zarezerwować produkt przed aktualizacją?

Często dostajemy pytanie czy można zarezerwować produkt, który przed aktualizacją sklepu pokazujemy na instagramie. I przyznam, że wcześniej można było zrobić taką "cichą" rezerwację. Sebastian uświadomił mi jednak, że nie jest to w porządku w stosunku do osób, które też bardzo chciałyby kupić dany produkt i czekają cierpliwie na aktualizację. Musielibyśmy zatem stworzyć oficjalną możliwość rezerwacji, co skończyłoby się tak jak podczas aktualizacji- kto pierwszy zobaczy dany produkt ten go zaklepuje. Czyli właściwie sytuacja byłaby taka sama jak podczas aktualizacji w sklepie, tylko wnosiłaby większą dozę chaosu. Dla sprawnej pracy (dzięki której możemy utrzymywać przystępne ceny) naszej firmy sprzedajemy zatem wszystkie produkty tylko przez sklep.

Czy wykonujecie meble na zamówienie?

Jesteśmy małą pracownią stolarską, Sebastian wszystkie modele projektuje i wykonuje własnoręcznie. Obecnie pracujemy tylko na własnych modelach i sprzedajemy je przez nasz sklep online. Akualizacja w każdy wtorek o godzinie 12:00.

Czy mogę zamówić wasz model w innym wymiarze?

Dostajemy również zapytania czy można zamówić dany model z naszej pracowni w innym wymiarze. Często bierzemy wasze sugestie i propozycje pod uwagę jeśli są one możliwe do wykonania. Wtedy ławeczka/stolik w takim rozmiarze pojawia się niezobowiązująco (czyli nie musicie tego modelu kupować) w sklepie online podczas jednej z kolejnych aktualizacji. 

Nie przyjmujemy jednak "klasycznych" zamówień. Ostatnio kiedy otworzyliśmy furtkę zamówień indywidualnych mieliśmy zapełniony kalendarz na najbliższe 6 miesięcy. Tak długi okres oczekiwania nie był jednak komfortowy zarówno dla nas jak i naszych klientów. Dodatkowo każdy kawałek naszego Dzikiego Dębu jest inny, więc klient nigdy nie wiedział jaki będzie efekt końcowy. Dużo lżej czujemy się więc z rozwiązaniem w którym możecie kupić w sklepie konkretny model wiedząc dokładnie co zamawiacie, a zamówienie już kilka dni po opłaceniu jest w waszym domu. Dlatego od marca 2020 ostatecznie zrezygnowaliśmy z tworzenia produktów na zamówienie.